CeylanCagan Suhedaksy ayyy çok heyecanlı Allah bir avazda doğurmayı nasip etsin sağlıcakla kavuş bebişine 😍
Kardelen120o CeylanCagan takvime gore 23 gun var ama doktorum 37 de olmazsa 38 doğum dedi normal olucak insallah ara ara sancılarim ve uykusuz geceler eslik ediyo 😁