LinaLavin21 o ozguvensizlik bende de var doğuştan ozguvensiz ve karamsarim😂 en sevmediğim huyum birden parlamam, çok duygusal olmam ve karamsar olmam aşırı karamsarim eşim hep diyor senin içini hipoyla yikicam😂 gram pozitif düşünmem, birden parlarim hemen pişman olurum sınırlı bir yapım ve gereksiz birşeye bile aglarim