Nursena2 Merhaba 4 aydır gebelik istiyoruz daha olusmadi. Adet migrenim var ama genelde adetten 3-4 gün önce başlar,bugün başladı ama daha 13 günüm var adet olmama sizce neden böyle. Yumurtlama dönemi 3 gün falan geçti acaba yumurtlama belirtisi midir?
Nursena2 Baş ağrısı bugün de başladı regl döneminde ki gibi değil daha hafif ama aynı taraf ve aynı sekilde
Psk1998 Zarifokur merhaba bende bu konuyu merak etmiştim aslında regl olmama 9 gün kaldı ancak regl takvimimde yumurtlama günümü ayın 10 u olarak gösteriyor o zamanlarda sık sık ama az az akıntı geldi beyaz bugün ayın 15 i yine beyaz akıntı geldi dün acava yumurtlama zamanı olduğu için mi yoksa başka bişey mi var anlamadım bir de regl takviminde ki yumurtlama dönemini yanlış mı gösteriyor acaba bi süphelendim