Kızlar merhabalar. 9 günlük bebeğim var sezaryen doğum yaptım sütüm 3 gün gelmedi damla damla geldi emzirdim ama yetmedi hastanede mama takviyesi vermek zorunda kaldık çünkü açlıktan katıla katıla ağladı şuan sütüm az da olsa geliyor sürekli emzirmeye çalışıyorum ama emin olamıyorum yetip yetmediğinden uzun süre emse de çok ağlıyor ve ben yine mama vermek zorunda kalıyorum sağ göğsümü emiyor daha çok o yüzden solu sağıp veriyorum bana bir yol gösterin neyi yanlış yapıyorum acaba içimde bişeyleri yanlış yaptğıma dair bir his var çünkü ☹️