ebru1221_ bizimki 13 çıkmıştı. Kuzum pes etme sürekli emzir, uyuyorsa uyandır. Doktor bize topuğunu sıkın uyanmazsa demişti. Bebekler sarılık olunca ekstra uyuyor, bizimki bıraksak tüm gün uyurdu açlık bilmezdi. Çok şükür 40 çıkınca düzeldi rengi falan yerine geldi çocuğun.