1prens1prenses_ 9 haftalık hamileyim nasıl geçecek bu ağrı ya çok ağrıyor sağ kaş üstü çok fena git gide şiddetlenyo
Birhayalimvr 1prens1prenses_ eşine masaj yaptır bide buz torbası koyabilirsin ben öyle yaptım geçmişti duş alabilirsin öyle canım çok geçmezse parol kullanmaya izin veriyor benşm doktorum ama sen yine danıs içmeden doktoruna vebal almak istemem
sumeyyepy Önce tansiyonunuzu ölçün, her baş agrisinda mutlaka takip etmelisiniz, ona göre hareket edin, parol içebilirsiniz
sumeyyepy 1prens1prenses_ bu değerler iyi, yüksek olması tehlikeli, geçmiş olsun doğal yontemlerle dinlenerek duş alarak parol içerek geçebilir anca, bir de boyun düzleşmesi var bende o da baş ağrısı yapıyor, biraz dinlenin inşallah geçer☺️🌷