Bebeğim 1 aydir sadece 3 defa büyük tuvaletini yapabildi, katı veya çok sıvı değil. Karnı her zaman sertlesmiyor bazen yumuşacık oluyor. Bazen huzursuz ama sürekli değil. Doktora sormuştum 10-12 gün kadar normal, bunu kabızlık saymıyoruz dışkısı da sert değilse sorun yok demişti ama yine de içim rahat etmiyor.tuvaletini yapınca daha mutlu oluyor daha rahat uyuyor. 1.5 hafta oldu hâla yapmadı yine sadece çişli bez alıyorum. Bu sorunu yaşayan var mı? Zeytinyağı verebilirsin çay kaşığıyla dedi doktor onu deneyeceğim son çare.