Betusyl
Merhaba Betül hanım, öncelikle gözünüz aydın geçmiş olsun. Ben de eğitim araştırmada doğum yapmayı düşünüyorum, kontrollerimi de orada yapıyorum. Her seferinde asistanlara denk geldiğim için zaman yaklaştıkça doğumdan korkar oldum. Yeterli ilgi alaka gösteriliyor mu ? Ve oda arkadaşı demişsiniz, tek kişilik özel oda seçeneği sunuluyor mu ? Benim refakatçim eşim olacak ne kardeş ne anne kayınvalide hiçbir kadından destek alamayacağım maalesef. Bu nedenle özel oda benim için çok önemli. Önceden mi ayarlanmalı yoksa zamanı geldiğinde uygun yer varsa mı veriyorlar ? Ve vajinal doğum mu sezaryen mi oldunuz acaba? Devlet hastanelerinde zaman kaybetmemek için sezaryene zorladıkları bilgisi burada geçerli mi ? Yardımcı olursanız çok memnun olurum. Sağlıkla büyütün bebeğinizi dilerim, iyi günler