Canım anneler selam,
22+5 günlüğüz Suan, bugün dörtlü detaylı ultrasona girdim, plesantanin asagida olduğunu söyledi doktor.
Bu döneme kadar herhangi bir kanamam vs olmadı, aksine çok şükür ki çok rahat bir hamilelik geçiyorum.
Böyle bir dönem geçiren ve doğum yapan var mı? Süreç nasıl ilerledi?
Bilgisi olanların tecrübelerini rica ederim