Elsa57- Tugcekrc ben gidiyorum canım memnunum . Muayenelerinde istediğin gibi uzun uzun herseyi anlatıyor aklına takılan noktalarda cevap alabiliyorsun ama misal wp mesaklarina çok geç doner yada aramalara genelde asistanı cevap verir harici memnunum
Minik6075 Tugcekrc ben de Soner beye muayene oluyorum. Kendisinden çok memnunum aşırı pozitif güler yüzlü çoğu kez aklındaki sormadan cevabını veriyor. 😇
elmacekirdegii Tugcekrc geçen yıl doğumumu onda yaptım o kadar iyi pozitif birisi ki enerjisi anında size geçiyor. Normal doğum sürecimi çok destekledi o şekilde tamamladık doğum sürecimi. Ama isteyenlere sezaryen doğum da yapıyor yine hamile kalsam yine kendisini tercih ederim.
bahardurum Tugcekrc Burak Demirdelen’e gidiyorum enerjisine hastasına verdiği güvene bayılıyoruz eşimle iyi ki yolumuz kesişmiş diyorum 🙏
Essnsr Bende gidiyorum çok iyi bi hekim içiniz rahat gidebilirsiniz çok bilgilendirici ilgili ve motivasyonu yüksek💗
Buketeken Şimdi Soner Bey’den çıktım öncesinde 2 ayrı doktora gitmiştim. Soner Bey ile devam edeceğim. Uzun uzun tüm detayları anlatıyor. Kısa cevaplar vermiyor güler yüzlü normal doğumu da destekliyor. Ben çok memnun kaldım tavsiye ederim :)
Elsa57- Babiesmamy 10 ay evvel doğurdum nornal doğum oldu doktorum soner beydir ama dogumuma yetişemedi çok hızlı oldu yatmamla doğurma 3 saat sürdü kendisi sezeryandaydi o sıra başka bir dokror girdi nasip galiba hshshsh soner beyde doğum sonrası dikislerimi yapti 😂😂