cerend2024 Güzel geçti tabi biraz zorlu bir süreçti sancım ve suyum gelerek gittim 1 cm açıklık vardı sabah 9′da yatışım yapıldı bebeğin baskısı iyi olduğu için bekleyelim öğlene kadar dediler olmazsa vajinal ilaç verecektiler açılma olsun diye öğlen oldu 2 cmdi suni sancı takılmasını istedi doktor sancım vardı ama yetersizdi. 14:00′de suni sancı takıldı 18:12′de doğum yaptım sıyrılma mı ne adını tam hatırlamıyorum ebem o zaman çok canın acır sonra rahatlarsın demişti öyle oldu gerçekten 1 saat çok canım acıdı bağırdım ve sancım varken nst’ye bağlı olmak çok zordu saat 5 gibi sancım o kadar olmadı ben matta hareketler yaptım kesi olduğu içinde dikişlerim var 2 gün oturamadım şu an çok iyiyim şükür