Merhaba kızlar iki üç aydır dilimde yara oluyor geçiyordu pazar günün den beri dilim de yara var pamukçuk gibi nokta dil kenarında ilk başlarda çok acıyordu tuzlu su yaptım acısı baya gitti az kaldı ama böyle olması normal mi doktora gitsem mi bilemedim .