KaderSevencanDemircan Hanimlar bebek alis verisine ne zaman basladiniz 21+5 haftaligim acaba yavasdan alis verise baslasammi
dlrgktn KaderSevencanDemircan bende 25+3 deyım ben herşeyini aldım nerdeyse tezcanlı bir anne adayıyım sanırım 🙈 sadece bebek arabası kaldı 😁
Kizimveoglumm KaderSevencanDemircan yavaş yavaş başla zaten herşey yakın çevreden gelir önemli olanları al hastane çıkışı falan benim bitti sadece banyo malzemeleri kaldı onuda alçak tamam olacak 26+2 yiz 28haftada yıkatıp ütülüyüp cantamızı hazır edicez çünkü her ihtimali göz önünde bulundurmak gerek 😊😊😊😊
Kizimveoglumm KaderSevencanDemircan eğer sizede mantıklı gelirse civilde dalının uni baby ve chicconun bebek bakım çantaları var içleri dolu chicconun çantası 60 tl ve içinde bebek yağı şampuan ıslak mendil bir adet katı sabun ve pişik kremi var fikir olsun canta ile birlikte saydıklarım 60 tl
Minikfasulye KaderSevencanDemircan 21+6 dayiz buyuk esyalari bitti yatagi dolabi sifonyeri portotif bessigi arabasi pusedi tamm odasinda bi tek eksik hali ve perde 😍 agirlasnca yapamm smdide gobek cikti kibirdasm nefes nefese kaliyom int siparis verdim ben yatagini 2 ayi buluyo gelmesi yazmislar o birazcik erken geldi tahminmde 😂 su ana kdr aldigm seylerin %90 i int uzerinden oldugu icin belki gelmzse diye sansa birakmadim isme ozel tulum yaptrdm gene isme ozel suslu emzik zinciri ve emzik yaptrdm isim yazili kundak siparis verdm 4. Ayda giyecegi tuylu kokos bi ayakkbisi var kizcemin. Daha giysiye hic grmedm onun icin 6. Ayin bitmesini beklyrm ama 8 e 9 a birakmm sanrm 7. Ay bittignde herseyi tam olur erken dogum riskim var doktor uyardi nolur nolmz 😂
OglusumuBeklerken Bende 25. haftadayim kiyafet fln ufak tefek seyleri hallettik banyo+bakım setleri bebek arabasi besik nevresimler fln kaldı😇 buara usengecligim üstümde sogugu sevmedigimden heralde evden cikasim gelmiyo😊😊
Ulya 8 ci ayin sonlarinda almaya baslamak iyi olur, 9 ay cox agirlasiyo insan,halsiz oluyo,morali iyi olmuyo ,stres de bi tarafdan :/ en iyisi 8 ci ay
EsraBayraktar Ben herşeyi 30. Haftaya doğru aldım hastane çıkışını andy wawa aldım çok kaliteli.tulum zıbın takımları Aziz bebe var burda çok uyguna takımlar yaptım h&m dende bayağı bişey aldım badi tulum online da özelilkle çok indirim oluyor
Erdmm Bence çok erken 32 haftalığım daha yeni başladım birgünde herşeyi hallettim nerdeyse birazdaha bekleseymişim dedim sonra internetten alışveriş yapacaksan başla bir ayı buluyor yurtdışı ürünlerin gelmesi .. Allah bağışlasın 😌
shdemir Kizimveoglumm Kocaelide oturuyorum. Yazını görünce internet sayfasından baktım ama göremedim😊 sorayım dedim.
Kizimveoglumm shdemir civilin uygulamasına gir oraya chicco bebek bakım yazdığın zaman cıkıyor hepsi birdaha bak bulursun istersen instgrm varsa foto atayım