Kızlar benim oğlumdan kalma bebek arabam var. Treval sistem sapasağlam Allah için. Yenisini almayı düşündüm. Treval iki parça olduğu için zor oluyor diye. Ama varkende niye alayım diyorum. Sadece ayaklarında problem var yumuşak gitmiyor. Güç harciyosun baya itlerken. Sorum şu ayaklarını değiştirme şansım varmı. Varsa nerede bunların tamiri bakımı yapılır acaba .