aliyse63 Merhabalar anne adayları Happy Kids uygulamasına kayitliydim 4 ay 8 gunluk bir kizim var ve sezeryan oldum zorunlu fakat yeniden gebeyim 1 aylık burdada 1 yılda belki 2 sezeryan olmus annelerimiz varmıdır varsa zorlukları nelerdir birde Urfada veya Antepte takibimi yapacak iyi bir doktor önerisi olan varmidir simdiden sagolun
Mervekaya aliyse63 allah kolaylik versin hayırlısıyla dogsun bebisin. 13 ay arayla ssvd bile yapan var. Hersey yolunda gider umarim