Iydrnjg Bi laf vardir zalimle zalim olma onca boku yerler yine sana diz cokerler bence kotuyle kotu olma 🥰
Guzelanne56 Iydrnjg bence olunur valla yıllarca kotu davrananları görmezden geldım herks ağzıma etti, şimdi herkes neyı hak edıyorsa onu yaşıyor pısırık gıbıler artık
denizleo09 Kötüye iyi davrandık bizi enayi zannetti tepemize çıktı valla ben keşke en baştan kötüye kötü olsaydım da böyle taviz vermeseydim. Kapasitesi olmayan anlamıyor maalesef bence o söz herkes için geçerli değil 🥲
Kcdhdg Vallahi canım aynen kötüye kötü olma. Bence aile terbiyesi o yüzden arsizla yuzsuzle bir olmucaksin