FatmaBayatCotu yok yok estafurullah onun için demedim ben de sadece geçmişi hatırlamak biraz kötü oluyor benim için ikiz bebeklerimi kaybettim ben dış gebelikten dolayı ve sezeryan oldum bu sebeple yeniden sezeryan ama olmasaydım da tercihim yine sezeryan olacaktı ☺️😍