Ozgis1s canım bende Talasemi taşıyıcısıyım. Annemde aynı şekilde. Bir çok ilaç içiyorum ama değerlerimde hiç bir değişim yok kendimi bildim bileli bu şekilde. Son iki kontrolde doktorum sürekli bu değerlerle nasıl doğuracaksın diyor ama cevabı benim bulmamı bekliyor heralde.. Henüz bana da bişey söylemedi ama annem beni doğururken kan vermek zorunda kalmışlar. Ne olur ne olmaz diyerek doğum esnasında kan grubunun uyuştuğu insanlar olsun yanında. Çok geçmiş olsun 🙏🏻