Benim de öyle özellikle dışarı çıktığım zaman elim ayağım titriyor sürekli evde bir şeyler yiyorum düşmesin diye..doktoruma ve sağlık ocağındaki ebeye sordum yüksek olmasından iyidir ayaklarını yukarı kaldır dinlen yatmadan önce de bunu yap dedi sonra uyu dedi