nisamom_ canım her sabah kahvaltıda avokado, kefir, haşlanmış yumurta, peynir ürünleri mutlaka tükettim. Haftada birer kez tavuk, kırmızı et, balık tüketmeye çalıştım. Çiğ ceviz, badem, fındık, kabak çekirdeği bunları tükettim. Ve bol su içtim. Transferden sonraki ilk 3 gün evdeydim genel olarak istirahat ettim. Ama tabi yemek yapmaya kalktım, wc gittim falan sürekli yatmadım rahime kan akışı gitmesi de önemli bir faktör çünkü. 3 günden sonra günlük hayatıma geri döndüm işime başladım falan ama tabi yeme içmeye aynı şekilde hep dikkat ettim hala bu saydıklarımı gebelik sürecinde de tüketmeye çalışıyorum. İnşallah sende ilk seferde pozitifi görürsün 🌸🥰