eda_nur_46 Bu haftaya kadar belli olmadıysa kız diyorum çünkü erkekler 12-13 haftalıkken belli oluyormuş çoğu 😅 bir de ultrason fotoğrafında bacağının arasında üç çizgi varsa kız diyorlar sanki öyle bir şeyler de gördüm gibi bence kızdır ya 😅
Kubbraaa1 eda_nur_46 aslında henüz cinsiyet icin hastaneye gidemedim insallah 1 hafta sonra gidecegim ama birde burdaki arkadaşlara sormak istedim🤗😂