gktgmom Adenmom_ ya bana daha bir şey söylemedi bakalım haftaya kontrole gittiğimde soracağım inşallah bende sakin kalırım kendimi kasmayaya çalışacağım 🥲
gktgmom Limonlukekkk ya evet bizim haftalarımız aynı canım bende 37. Haftamda gideceğim bana da yapar mı acaba
gmz10 Pazartesi yaptı bana da 37+3 iken. Ben de burada yazılanlardan dolayı korkuyordum ama hiç korkmayın. Hiç acımadı ve hemen baktı ne zaman bitti anlamadım bile.
Knuslu gktgmom sancım yoktu ama doktor genelde herkesi 36. Haftada muayene ediyormuş doktor sezaryen istediği için mi yoksa gerçkten mi zorlanırım şuan emin olamadığım için bende ne yapacağımı bilmiyorum çatı muayenesi oldum ama kafam daha çok karıştı normalde 38. Hafta da falan yapıyolar diye biliyodum benim doktorum erkenden yaptı
gktgmom Knuslu evet sanki biraz erken yapmış gibi 37 ve 38 arası yapıyorlar anladığım kadarıyla ama hiç yapmayıp doğum başladığında yapanda varmış valla anlamadım
sispsmnr gktgmom ntsye neden girdirmedi acaba ben 34 haftalıktan itibaren giriyorum. Bana da bahsetmemişti ben dayanamayıp konuya girdim hocam doğumla ilgili hiç konuşmuyoruz dedim öylelikle bilgilendirdi
gktgmom sispsmnr bilmiyorum ki en son 35. Haftamda gitmiştim o zamanda nst ye almadı şimdi haftaya gideceğim o zaman alacakmış
Limonlukekkk gktgmom muhakkak yapar yapmazsada ne zaman yapacaksınız de bu arada tahin pekmez ye bebik kilo alsın ❤️
gktgmom Limonlukekkk evet yapmazsada soracağım bakalım ne diyecek ay sorma canım bir de onu düşünüyorum bebiş kilo aldı mı almadı mı diye kilo aldıracak şeyler yiyorum sürekli tahin pekmezde yiyeyim 🥲❤️ seninde kontrolün haftaya mı
gktgmom Limonlukekkk benide artık 37 den sonra her hafta çağıracakmış canım anlamadım ki özele gidiyorum bir de
beyhudeanne gktgmom 36+0′da yaptı benim hekimim, kesinlikle bir gram ağrım sızım olmadı. Korkarak gittim aslında ama çok kısa sürüyormuş zaten. Sonrasında hafif kanaman olabilir dedi ama olmafı. Lütfen gergin gitmeyin, derin nefes alıp verin.
gktgmom beyhudeanne ya o zaman belki haftaya gittiğimde banada yapabilir inşallah rahat geçer valla kendimi rahat bırakmaya çalışacağım
Beyza-00 gktgmom işte bunu doğum anına kadar bilemezsin dedi bana siz de doktorunuza danışın tabii. Teşekkür ederim rabbim sizi de sağlıkla kavuştursun bebeğinize 🌸