Smeyye benimde normal tansiyonum 9’a 6 birde otonom sinir sistemi bozukluğu var ani düşüş oluyo beyne kan gitmediği için bayılıyorum ve bayılıcağımı önceden anlayamıyorum buna ragmen endişelenme dedi doktorum sadece bol bol su tüket normalden birqz fazla tuzlu ye ama suyu bol iç ki ödem olmasın dedi erken doğum endişen olmasın ama hamileyken bayılmaman için yavaş hareket etmemi önerdi tansiyonum ani düşmesin diye