Merhaba. Ben gebeligimi yeni öğrendim şuan 4+3 deyiz. Öncesinde bir kürtajım var o yüzden doktor progesteron, kan sulandırıcı ve folik asit başladı. Bugün ilacları ilk defa kullandım. Kahvaltıdan sonra ilaclarımın hepsini ard arda içtim. İlaçları ictikten sonra yattığım yerde basım dönmeye başladı. Kafamı kaldırdığım anda geri düşüyordu. Bi anda oldu. Sanki dünyada değil gibi hissettim. Biraz kalkmaya çalıştım ama yürüyemedim diğer koltuga geri yattım. Sonra orda birkac dakika icinde uyuya kalmışım. Öyle tuhaf birşey yasadım ki suan hatirlamakta bile zorlanıyorum. Bi de grip oldum biraz ağır geciriyorum. İlaclardan mı öyle oldu gripten mi anlamadım. İlaclar böyle yapar mı? Normal bi durum mu? Simdi de aşırı baş agrım var doktor parol bile icme dedi. Bu nasıl geçer ? Bilgisi olan var mı?