Artık kafayı yemek üzereyim gerçekten pco var bende 2 ayda bir adet görüyorum flo uygulamasından takip ediyorum ve genelde doğru çıkıyor 4 sene önce kızıma hamile kaldığımı 3 günlük gecikme ve belirtilerle hissettiğimde kan verdim 0.5 çıkmıştı negatif dendi 12 gün adet görmeyince tekrar kan verdiğimde 42 ile netleşti geç döllenme olmuş dendi. Şuan ise 9 gün geciktim 10 gün önce yani adet beklediğim günün önceki günü 4-5 damla kırmızı lekelenme yaşadım peçeteye sildim geçti adet oldum sandım devamı gelmedi 15 gün oldu korunmasız ilişki yaşadığım, ve şuanda hala adet görmedim sol kasık batma şiddetli bel ağrım ve mide bulantım var test yapıyorum negatif 4 gün önce kan verdim 0.680 çıktı dün doktora gittim var diyemem yokda diyemem dedi muayne etti rahimin baya kalınlaşmış büyük ihtimal ya gebesin ya da adetin çok yakın dedi gerçekten bu süreç beni mahvetti değeri böyle olup geç döllenme yaşayan varmı aranızda ben hiçbişey anlamadım bu dönemden gerçekten psikolojik olarakda yıprandım ya