Ogretmen_17
Rabbim sağ sağlim sağlıkla kucağımıza almayı nasip ettsin cinsiyet önemli değilse neden içim buruk diyorsunuz.
Nice evlat sahibi olmak isteyen insanlar var , 4 yıl bekledim ve o 4 yıl koca bir asır geldi bize hemde hiç bir sorun olmadığı halde etrafın baskısı yakıştırmalar beni 45 yaşında bir kadın haline getirmişti , gebe olduğumu öğrendiğim an dünyalar benim oldu sağlıklı olsun eli yüzü düzgün olsun Rabbime layık bir kul olarak yetiştirmek bize nasip olsun dedim , cinsiyeti bizim için hiç bir zaman önemli olmadı rabbim nasip etmişse vardır bir bildiği belki kız evladınız olsaydı hayırsız olacaktı bu kadar irdelemenin manası yok bence.