Bettdemm merosca- ben tecrübeli değilim ama tahin beklediğinde üste çıkan yağı işe yarıyormuş diye duydum bir de gümüş kapak onu ben de aldım doğum haftaya ama kullanmaya başladım
sedefyrs1101 Benim de olmuştu yorganı ısırıyordum emzirirken bağırmamak için. Ayva çekirdeği jeli yapıp sürdüm ben 3 günde geçti 🙃