zuzu9288 Merhaba arkadaşlar, tekirdağda merkezde yaşayıp doğumu burda yapacak olanlar var mı? Malum 2 özel hastane seçeneği ve ikisi birbirinden rezalet. Napmayı düşünüyorsunuz beni çok geriyor bu durum 😬