fatsfats-92 Kızlar normalde 12.2 bebeğim doktor 13 bu bebek dedi kıza benziyor ama değişebilir sadece amdırıyor dedi tahmin var mı
Minat9496 fatsfats-92 bana da 12 de doktor kız dedi kendi doktor 15 te erkek var dedi ben detaylıyi bekliyorum
fatsfats-92 sltn2686 Bi kızım var bide erkek olsa güzel olur ama önce sağlıklı olması en önemlisi hiç farketmiyor 🥰
Minat9496 fatsfats-92 çıkıntı var dedi falan bende şüphe de kaldım gönlüm kız istiyordu ilki erkek tabi sağlıklı olsunlar gerisi boş