Bugün çatı muayenem vardı 36+0 haftalığım doktor çok dar normal doğumda zorlanırsın dedi bebeğin kilosu 2800 2 hafta sonra 3100 falan olur belki zorlamayabilir ama mutlaka dikişin olur eğer 2 hafta içinde gelmezse sonrasında zorlanırsın dedi her ihtimale karşı 2 eylüle sezaryen için gün verdi kafam çok karıştı normal doğum istiyodum ama şuan ne yapacağıma karar veremiyorum neyle karşılasam bilmediğim için normal doğumdan da çekindim biraz. bu durumu yaşayan oldu mu sizce nasıl bir yol izlemeliyim