Morsalkim göğüs ağrısı hariç hepsi var adetim yeni bitti 7 ağustos da oldum 3 gün ve bitti yumurtlama günümü takip ettim şu iki gündür halsizlik eklem ağrısı kasık ağrısı sol kasık ağrısı seğirme kasıkta bacaklarıma vuran ağrı sivilcelenme halsizlik hepsi var uygulamaya göre adetime 13 gün var, ama kendim sayarsam günüm geçsin diye 7’sinden 7’sine 21 gün var bugün şeffaf bir akıntı da yaşadım anlamadım bu belirtiler birden bire nedir