Guzelanne56 Dnzblt06 12. Gün pık 13. Gün yumurtlama devam edıyor büyük ıhtımalle garına catlar dünü degerlendırdıysenız bugünü degerlendırmeyıp çatlamayı degerlendırın hem spermler saglıklı kalsın
Kubraylvc Dnzblt06 canım dün pik yakalamışsın zaten t çizgisi c çizgisinden koyu çıkmış pik yani c çizgisi her zaman var t çizgisi baya koyu çıkmış
Guzelanne56 Dnzblt06 hayır çatlamamıs ben bebeğimı planlarken catladı dıye düşünüp degerlendırdım testı ertesi gün yapmadım meğerse çatlamamıs suan hala belırgın çizgi daha da sılık olunca catlamıs oluyor❤️