oznur-1098 Merhaba anneler, bugün çatı muayenem vardı. Doktor çatın iyi ama bebek henüz dönmemiş dedi Bebeğin dönmesi için siz neler yaptınız?
sallyt oznur-1098 benimkide yan ve ne yaptıysam dönmüyor 37 haftalık olucam yarın doktorum dönmez artık dedi 1,5 haftadır yürüyüş+ pilates hurma vs herşeyi deniyorum ama olmuyor
nazel123 oznur-1098 insallah döner bizim haftamız daha erken ama her gittiğimde yan pozisyonda sizinde öylemiydi
oznur-1098 nazel123 aslında benimki dönmüştü, doğum pozisyonunu almıştı 3 hafta önce, ama şimdi tekrar dönmüş işte yan olarak 🙄
Temizhlya Bende 37. Haftadayım ve hala dönmedi bu yüzden doktor şuan da sezeryan gibi duruyor dedi çünkü dönmesiyle bitmiyor doğum pozisyonuna ve kanala girmesi de zamanla zorlaşıyor dedi