prens_prenses_annesi Kizlar hangilerini aldiniz desteklimi aldiniz mesela ben normal destekli sudyende 85 takiyorum kac almaliyim
Kara22 prens_prenses_annesi kendi bedenini al destekli emzirme sudyeni yok benim bildiğim tüm emzirme sudyenleri aynı civilde var iç camasircilarda var
biranne__ prens_prenses_annesi destekli aldım bn bi beden büyük alırsanız çok rahat edersiniz ebebekten aldım aşırı rahatlar öneririm
Tugba1tugba prens_prenses_annesi ben ilk bebeğimde aldım ama çok kullanmadım açıkçası onun çıt çıtıyla uğraşmak yerine yukarı çekip o şekilde emzirdim hep
melektb prens_prenses_annesi emzirme atleti alacağım ben canım göğüs ucu belli etmeyenlerden. Sütyen takmaya da gerek kalmaz. Emzirme sutyeni aldığında atlet giyersen üstüne çok bir anlamı kalmıyor. Atlet kullanmiyorsan bilemem tabi 😊