afra119- merhaba doktorum bana girebilirsin demişti 6 7 hafta arasındaydım girdim ama tabi benim bir sorunum yoktu daha sonra 9 10 hafta arasında tekrar girdim lekenmem vardı bu haftalarda ama doktorum kendini su da çok yorma dedi ve ben yormadan belli sürelerle girdim çıktım çok kalabalık olmasına rağmen herhangi bir enfeksiyon sorunu yaşamadım şükür ama tabi siz doktora sorun sonra sıkıntı olmasın