babyiscoming_ Sağlıkla doğsun inşallah ❤️
MUCIZEMM__ aminn inşallah darısı başınıza 🥰
Ben 7. 8 . Haftalarda net duyulur diye biliyorum
MUCIZEMM__ doktorum kesenin betanın 1500 degerınde olduktan sınra goruldugunu soyledi
Aysedamlac değerim şuan 1500 oldu ancak 4+5 görünüyorum ne zaman gitmeliyim sizce