Kızlar selam.. Geçen ay letu ve çatlatma iğnesi sonrası aşılama olmuştum ancak dün akşam regl oldum yani tutmadı. Bu ay tekrar denemek istiyorum ama sizce ilaçla büyütülen yumurtanın mı yoksa iğneyle büyütülen yumurtanın mı tutma ihtimali daha fazla oluyor ?