S1249 Dikişlerim çok kötü ağrıyor hem içten hem dıştan dikişim var doku çürümesi olmuş hamilelikte enfeksiyondan dolayı. O yüzden dikiş üstüne dikiş attılar. Bu ağrı nasıl geçer kaç güne geçer kızlar
tatlibebegim_ S1249 3.5 ay oldu ara ara sızlıyor hala son bi kaç gündür de hemoroid olmuş yeni doğum yapmış gibiyim
Betttxx Olabildiğince kuru tut bölgeni en yakın arkadaşımında çok ağrısı oluyordu eczaneci uzaktan her idrar sonrası saç kurutma tut bölgeyi kuru tut diye tavsiye vermişti ve o zaman ağrıları azaldı dikişleri toparlamaya başaldı umarım işinize yarar