sispsmnr Arkadaşlar normal doğum düşünüyorum 37+3 günlüğüm sizce ne zaman hurma yemeliyim normal doğuma kendimi nasıl hazırlamalıyım
Bigsecret3 sispsmnr yemeye başlayabilirsiniz sorun olmaz yediğin zaman direk doğum olmuyor zaten çift sayı yemeye dikkat edebilirsin💖
sispsmnr Bigsecret3 teşekkür ederim bugünden itibaren başlayayım içimde korkuyla karşılık heyecan var inşallah üstesinden gelirim 🥲