Aynı yere ben de yaptırdım sanırım. 24 tane papatya mum 170 lira verdim ben. Asetat kutu içinde, üstünde adımız yazıyor.
Bunun dışında kurabiye siparişi verdim, ay sonu göndermelerini istedim. 30 kurabiye, tane fiyatı 25 lira. Çikolatadan hem daha güzel görsel olarak hem daha uygun bence.
Kendim kavanoz alıp bal koydum 12 tane, o şekilde bir hediyelik yaptım, süsledim vs. Bir de bugün köpek maması paketledim.
Bu dördünü vermeyi düşünüyorum her ziyaret eden aileye.
123 lira kavanozlar, üstüne jüt kumaş 59 lira, hasır ip 29 lira, kavanoz üstü etiket 55 lira.
Bütün bu harcamalarıma toplam 1814 lira vermişim. Bu fiyata çikolata ve kolonya yaptırıyorlar 🥲🤷🏼♀️