Ozlmm5 Kızlar var mı 3 aydır olmuyordu inanmakta zorlanıyorum çalıştığım için kan vermeye gidemiyorum akşam yada yarın gideceğim bir de devlet hastanesi acilde test yapılıyor mu
Zeyneppbl Ozlmm5 bence var canım hayırlı olsun. Kaç dk da çıktı bu görüntü. Acilde burda almadılar ama çoğu yerde alıyorlarmış.
beysenyil Ozlmm5 var var ben burdayım diyor 😍😍 devlet hastanesinde acile gidip karın ağrısı var ama gebelik şüphem de var dersen ona göre hemen betaya bakıyorlar, sonuçlardan bizi de haberdar et 🌸
Ozlmm5 Zeyneppbl İlk 1 dkda silik bişey görür gibi oldum Buda öbürleri gibi çıkmayacak diye düşündüm bıraktım oğlumu kreşe götürmem gerekiyordu götürdüm geldim baktım böyleydi beklemiyordum yumurtlama gününü kaçırdığımı düşünüyordum test yapayım adeti bekleyeyim kafam rahat olsun diye yaptım 5 10 dk en fazla 15 dk sonra baktım böyleydi
Ozlmm5 Zeyneppbl beysenyil Kara22 Rumeysa_01 cauuv1 Çok teşekkür ederim kızlar hayırlısı olsun inşallah çok merak ediyorum haber vereceğim size de isteyen herkese nasip olsun 🙏🥰
Ozlmm5 Zeyneppbl beysenyil Kara22 Aloudn Rumeysa_01 Suppermomyy Brcuburci MNesemm eflin-svm Kızlar 24.7 çıktı ne demek 6 ile 24 mIU/ml arasındaki değerler ise gri alan olarak adlandırılır Google da böyle yazıyor
cauuv1 Var canım hayırlı olsun:) devlet hastanesine ben genel kan tahlili yaptırmak istiyorum demiştim acilde gebelik testi de istedim şikayetin varmı dedim yoktu ama test yapıyım diye bulantı kusma var dedm öyle bakmıslardı betaya
Zeyneppbl Ozlmm5 benm de adetime 5 gün falan kala böyle çıkmıştı ertesi gün falan yapınca daha net çıkmaya başladı. Kan verdim ve şuan 4+2 deyiz
Ozlmm5 Yorgunanneeem teşekkür ederim 🙏 hayır ilk çocuğum 5 yaşında ikincisini 3 aydır istiyorduk ama olmuyordu
Yorgunanneeem Ozlmm5 benimde ilk çocuğum 5 yaşında 6 aydır deniyoruz olmuyor polikistik over var dedi doktor
Ozlmm5 Yorgunanneeem ben bi kaç ay önce gittim bi sorun görünmüyor rahat ol çok takip etme akışına bırak dedi birde bu ay tatile gittim iyice stresten uzak kaldım umarım test doğrudur benim arkadaşımda da vardı polikistik over hala çocuğu yok ama mutlaka tedavisi vardır araştırın bence stresten uzak durun modunuzu düşürmeyin inşallah olur dua edeceğim size 🙏🥰
Ozlmm5 Yorgunanneeem başka doktorlara da gidin bence mutlaka ve deneme süresi 1 yıl olmalıdır 1 yıl olmuyorsa o zaman çaresine bakılır demişti doktor
Zarifokur Ozlmm5 Allahım var kız . Hayırlısıyla kucağına al inşallah. Allahım oğlum o kadar istiyor ki inşallah bu ay bende kalmışımdır . Allahım nasip etsin çocuğum hergün diyor 🫤bizede bol bol dua et kan vermeye git hadi durma
Ozlmm5 Zarifokur ederim tabiki stres çok etkiliyor daha önceki aylarda sürekli test yapıyordum bu ay sadece 2 defa yaptım ikincisinde çıktı stres yapmamaya düşünmemeye çalıştım sizde düşünmeyin lütfen inşallah nasip olur 🙏