Hasel0503 5+4 um sağlık ocağında test verdim 6976 cikti 2 gun once. Doktora gitmedim hala. Surekli uykum geliyo yorgun gibiyim, bas Agrisi bugun başladı, sicak basmasi var vucut şişmesi var. Sizler ne durumdasiniz
Momellaa Hasel0503 bende 5+1 im normalde doktorum haftaya cağırdı ama ben bugun gidicem merak ettiğim için şişkinlik bendede fazla diyetisyenim 1 haftalık detox verdi süt ürünlerini kesti umarım iyi gelir
annesio Hasel0503 5+5 henüz doktora gitmedim 15 gün sonrasına randevu aldım, uyku hali sürekli 🫣 Başka bişiyim yok elhamdulillah. Sadece eşim ve ben biliyoruz mümkünse kimse anlamazsa cinsiyet öğrenince söylicez yakınlarımıza direk pat diye şok olsunlar 😁 İkinci bebişimiz olucak inş 🤲🏻💕
Hasel0503 Bebek ve kalp atisini gorme ihtimali olsun diye haftaya cuma falan gitmeyi dusunuyorum hastaneye
Tuba5252 Hasel0503 bende 5+6 yım bugün gittim karından kese içinde bebek gözüktü haftaya cuma gidicem kalp atışı için . 7. Hafta için en uygun zaman diyorlar ben dayanamadım gittim biraz erkenden
Hasel0503 Tuba5252 2. Hamileliğim kurtaj oldugu icin 3. Yu kimseye soylemeyi düşünmüyorum sozde ama gobek aksama dogru cok sisiyo nasil saklicam bilmiyorum 😂😂
Anneadayi356 Kızlar bende 6+1 im mide bulantım başladı uyku zaten var haftaya gideceğim kalp atışlarını duymaya zaman geçmiyor hemen 9 aylik olsam 😂
Hasel0503 Anneadayi356 ya acikcasi ben hamilelik surecini o heyecanı özlediğim icin 9 ay gecsin demiyom😂😂ozellikle cinsiyet zamani gelip alışveriş surecine girmeyi cok istiyorum rabbim Sağlıkla kucagimiza verirse tabi
Zhra42 Hasel0503 Benimde 4.gebeligim bende eşim hariç kimseye söylemedim bir müddet de söylemeyi düşünmüyorum o tepkilerini duymaktansa demem daha iyi
Anneadayi356 Hasel0503 ayyy sormaa alışveriş kısmını iple çekiyorum dur onu unuttum odasını yapmak felan en büyük hayalim inşallah rabbimin izniyle hepsini tadariz
Hasel0503 Anneadayi356 gobek belli oluyo belirtilerde oldugu icin galiba cok uzun saklayamicam herkestwn özellikle yakin komsularim
annesio Anneadayi356 benim 1. gebeliğim 11 haftalık kürtajla sonlandı çok kötü oldum üstüne bide insanlara yok bebek düştü vs demek beni çok yıprattı o yüzden 2. gebeliğimi 13 haftalık olduktan sonra söyledim. Şimdi 3. gebeliğim cinsiyet belli olsun öyle söyleyelim diye karar aldık. Bana kalsa bi öncekini de öyle yapacaktım ama insanlar çok darladılar o yüzden 2-3 hafta daha bekleyemedim söyliyim kurtulayım dedim 🤷🏼♀️
Anneadayi356 annesio bende 1 kere kimyasal gebelik yaşadım beta da öğrendiğim an herkese söyledim sonra 4 gun sonra sonlandi ve herkese kimyasal diye aciklama yapmak milletin sana acıması felan o yüzden söylememe karari aldım bide nazar degdigini düşünüyorum ya
Hasel0503 Anneadayi356 aynn bende nazardan gittigini düşünüyorum 9 haftalik kirtaj oldum 6 haftalık iken gelisimi durmustu