Kızlar normalde zaten çok az ton farkı vardı ama bu hamileliğimde iç bacaklarım ekstra karardı 😬 Zaten kalınlar ve pişik olmamak için çok dikkat ediyorum ama bu sefer de kapalı kaldığı için karardı sanırım 😒 Aynı durumdan muzdarip olup bunu geçiren bi krem vs. kullanan var mı ?? Nasıl geçer ?