Kızlar 37+2 yim nst de bebeğin hareketleri doktorun istedigi gibi çıkmıyormuş ama ben evde çok net hissediyorum normalde doğumum 1 eylül ama 1 eylüle kdr bekletmicm seni ağustosun sonunda alcm doğuma diyor kendi sancım gelmezsede suni vercekmiş başına gelen varmı