Melosum34 Merhaba kızlar iyi günler dün hastaneye gittim 14 haftalık gebeyim doktorum cinsiyet tahmini için çok erken dedi 18 haftayı beklemek gerekiyormuş 18 hafta çok geç değil mi acaba herkes 12-14 de öğrendim diyor
Mhtpdrmz06 Melosum34 valla canım 16 da gittik göremedi, 17 de bacagını kapatmıs gene ama üç çizgi var kız sen gene her geldiğinde sor dedi dün gittim 19+5 de yani sırtını dönmüş omurgasını bacagını izledik 🤣🤣🤣 göstermeyince göstermiyo
Kara22 Melosum34 ilk gebelik 13 ikinci 11 üçüncü gebeligimi 10 haftada öğrendim ve doğru sonuclardı hep bence sizi doktor oyalıyor
Brcuburci Melosum34 bazen göstermeyince göstermiyor ama fetal DNA yaptiranlar erken öğrenebilir ben yaptırmadım hala öğrenemedim 16.17 de gittik göstermedi hiç detaylida öğrenirim dedim artık🤣
Melosum34 Mhtpdrmz06 bana direk 18 de belli olur dedi kontrollere gittiğimde sorarım bende o zaman belki gösterir
Melosum34 Kara22 benim bir oğlum birde düşüğüm var. Fakat 14 haftalık bebeğin. Cinsel organı oluşmamış demesi beni şaşırttı
Mhtpdrmz06 Melosum34 gösterirse tabi canım kesin belli olur. Bizim yaramaz göstermiyo mesela öyle bir faktörde oluyor inş siz görürsünüz