Momellaa 2021’de doğum yaptım Emsey’de . Yatışım yapıldı sonrasında oda ekstra çok rahat olduğu için tabii ki başım açıktı. Ebe’m doktorum beni açık zannetti taa ki doğum için doğumhaneye götürecekleri zaman “ başım başımı örtmedik “ diyene kadar. Aa sen tesettürlümüsün dediler. Ama öncesinde de hiç bi fark görmedim aşırı aşırı aşırı memnun kalmıştım ilgiden hizmetten doğumumdan 🤲🏻❤️