Bu ayın sonunda doğuma girme durumum var sizce eksik yada fazlalık olan şeyler varmı ilk doğumum yorumlarsaniz sevinirim
Bebek İçin Olanlar:
Ebeye vermek için 5 li hastane çıkışı (Penye battaniye, alt üst takım, şapka, eldiven, bez)
Yedekler;
5 li hastane çıkışı
Her ihtimale karşı kalın nohut battaniye
2 zıbın
15 adet bebek bezi
Alt temizleme pamuğu
Pişik kremi
Biberon
Emzik
Kendim için
2 adet pijama takımı
4 adet bez, extra ped
2 atlet 2 külot
Terlik
Tesettürlu olduğum için yazma ve bitane penye hırka
Hastaneden çıkarken giymek için eşofman sweat
Göğüs kremi
Göğüs pompası
Göğüs pedi
Extra lazım olur diye
Kağıt havlu
Kolonya
Islak mendil
Ketıl
Nescafe
Rezene çayı