rozamomy Az önce kontrolden çıktım. Bebeğin yüzü dönük olduğu için doktor ense kalinligina ve burun kemiğine bakamadı, öğleden sonra tekrar çağırdı. Bi de ikili test için kan istemedi ya ben mi hatirlatsaydim acaba
Kara22 rozamomy yürüyüş yap biraz biseyler ye bol su iç hareket edecektir özellikle yürüyüş yapmak bebegi hareket ettiren seylerdendir hareket edince ölçülür hemen yanı hatırlat tabiki
Merve-metin rozamomy ölçüm bittikten sonra istiyor kanı canım ama sen hatırlat bol su iç ve çikolata ye dün bende yaptırdım bana özellikle şekerli nescafe ve çikolata yiyin bebek hareketlensin ki ölçümleri tam yapılsın dedi öyle yaptım bebek çok hareketliydi dr hiç zorlanmadı ölçüm yaparken canım
rozamomy Kara22 yapicam hepsini bakalım. Aslında aklımdaydı ama o an ölçüm yapamadı falan onun gerginligiyle sormayı unuttum ben de
Aslaninannesi_ Aynı gün kanı vermen gerekiyor canım benim cuma günü var kanı ver sabah 9 da 10 da ölçümün var dedi çünkü
rozamomy Aslaninannesi_ ya, bi şey demedi doktor da. Bir buçuk saat sonra gidicem tekrar o zaman sorarım
Aslaninannesi_ rozamomy sor tabi canım kan alacak bir hafta sonra sonuçlar için çağıracak bir daha git gel yapma
rozamomy Kara22 devlet canım, bi de ilçede çalışıyorum acaba dedim bu hastanede ikili test yapmıyorlar mı yarim saate gidicem bakalım
rozamomy Merve-metin ben de şimdi çikolataya dadandim 😅 hoş cihaz da kötüydü doktor kendi de söyledi ama bakalım denicek yine de