Melodimm en kötüsü ne olabilir canım. Hepsinin tedavisi var, benim doktorum ben bundan öleni kanser olanı görmedim dedi bana gülerek, takip altında olduğun sürece sıkıntı yok demişti. Benim ki hpv çıkmadı gerçi, vestibular papillomatosis diye bişeydi adı, hpv yi taklit eden dokular dedi. Hpv siğili mi diye ağlamştım patoloji sonucu gelmeden, hiiiiç korkma öyle de olsa tedavisi olan şeyler dedi, onun üzerine ben bundan kanser olanı hiç görmedim dedi, o kadar rahatlamştım ki. Smear verdim yine bir hafta önce, sonuç temiz çıkar ama biz yine bakalım dedi, bundan sonra yaş itibariyle her sene Smear istiyoruz biz de (30yaşındayım) korkma sakın int de zaten en kötüsü yazıyor.