Ben çok gittim evlenmeden de havuzlar ayrı oluyor hepsinde değil ama bazısında plaj da ayrı oluyor ama bence plaj karışık olunca ailenle gitmek daha güzel oluyor. Onun dışında hamam vs varsa onlar da ayrı oluyor . Şimdi eşimle tek başıma gitsem sıkılırız diye Bungalov tarzı bir yere gittik bu sene kahvaltı dahildi. Ailemle gittiğimiz zaman topluca giderdik çok eğlenceli güzel olurdu yazdığınızda çıkar Google da bir çok otel